Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

YHDISTYKSEN VUOSIKOKOUS 7.8.2016 KLO 14:00

Lisätty 21.07.2016

RAIDONJÄRVEN SUOJELUYHDISTYKSEN VUOSIKOKOUS 2016

Toivotamme teidät tervetulleiksi Raidonjärven suojeluyhdistys ry:n sääntömääräiseen vuosikokoukseen sunnuntaina 7.8.2016 klo 14:00 alkaen.
Kokous järjestetään Sirkka ja Teuvo Mikkolan mökillä (Leskijärventie 11, 14300 Renko).
Tänä vuonna on taas aika valita yhdistykselle uusi hallitus seuraavalle kaksivuotiskaudelle, joten toivomme paljon ehdokkaita paikalle. Ohessa on kokouksen asialista ja siinä mainittujen muiden asioiden joukossa käsitellään kaikkia ajankohtaisia ja mieltä vaivaavia asioita.

P.s. Raidonjärvessä havaittiin runsas leväesiintymä sunnuntaina 10.7.2016. Näytteiden perusteella Ely-keskus totesi sen sinileväksi. Levän myrkyllisyyttä ei ollut mahdollisuutta testata Ely-keskuksen toimesta, eikä myöskään Hämeenlinnassa muutenkaan. Testi tehdään Helsingissä, Metropolilabissa. Testin tulos saataneen kokoukseen mennessä.

Ely keskus suosittelee seuraavaa: On syytä olla varovainen ja pitää lapset ja kotieläimet poissa rannasta, jos sinilevää on siinä runsaasti. Uimistakin kannattaa välttää, jos leväesiintymä on runsas, eikä vettä pidä silloin käyttää löylyvetenä saunassa.

RAIDONJÄRVEN SUOJELUYHDISTYKSEN SÄÄNTÖMÄÄRÄISEN VUOSIKOKOUKSEN TYÖJÄRJESTYS

1. kokouksen avaus

2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa

3. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4. hyväksytään kokouksen työjärjestys

5. esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajien lausunto

6. päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

7. vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksun suuruus

8. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut hallituksen jäsenet (5+2 varajäsentä) seuraavalle kaksivuotiskaudelle

9. valitaan yksi tai kaksi toiminnantarkastajaa ja heille varatoiminnantarkastajat

10. käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.

Raidonjärven suojeluyhdistyksen puolesta
Marko Knuutinen